Erre kell választ találni
Hogy állhat négy év folyamatos válság, az uniós forrásmegvonás, a kegyelmi ügy és Magyar Péter atombombái után is 46%-on a Fidesz?
Milyen dolog kitiltani a pártok kampányhirdetéseit a kereskedelmi adókról, majd kormányzati hirdetésekkel árasztani el azokat?
A kormányzati kommunikáció mindig része volt a kampányidőszaknak, a kormányok a korábbi választásokon sem jeleskedtek az önmegtartóztatásban, amit aztán a mindenkori ellenzék – 2006-ban és 2010-ben például a Fidesz – a fejükre is olvasott, teljes joggal. A 2014-es helyzet azonban minden korábbi trükközést alulmúl: milyen dolog kitiltani a pártok kampányhirdetéseit a kereskedelmi adókról, majd kormányzati hirdetésekkel árasztani el azokat? Mi szüksége van erre a kormánypártnak, ami népszerűségben, szervezettségben és anyagi erőforrásokban egyaránt utcahosszal vezet amúgy is?”