Simicska Lajos

2017. május 30. 8:53
Tényleg minden irónia nélkül mondom, hogy kerekebb lenne a világ, ha fideszes politikusok is jönnének hozzánk. Interjú.
2017. május 19. 10:30
A miniszter szerint mivel Simicska Lajos nemtelenül támadta Orbán Viktort, ezért elvi kérdésnek tartja, hogy nem nyilatkozik a Simicska tulajdonában lévő médiumoknak.
2017. május 16. 17:26
A Ron Werberrel készített interjú miatt telt be a pohár a Budapesti Corvinus Egyetem rektoránál, ezért – mint nyilatkozott – nem adja már a nevét a laphoz.
2017. május 16. 17:08
Politikai megrendelést kapott, ezért mondott le.
2017. május 3. 18:29
Pedig bármit is ragaszt rájuk a csicskahad, a lapjuk lehet, de ők soha nem lesznek oligarcha tulajdona.
2017. április 23. 16:19
Hát igen, Gergő, ha tetszik, ha nem, most már papírotok is van róla, hogy ti vagytok a Simicska-média, az index-újságírók Simicska-bérencek és így indul majd ezentúl a reggeletek: „helló, Simicska-bérencek, hogy ityeg (esetleg fityeg)?”
2017. április 23. 13:41
A függetlenségnek nincsenek fokozatai. Valami vagy független, vagy függő. Alárendelt, megvehető, betörhető.
2017. április 20. 22:09
Megbújik az Index címlapján a tulajdonosváltásról szóló hír.
Médialavina
2017. április 20. 19:27
A Simicska Lajoshoz köthető Pro-Ráta Holding médiacégnek opciója volt és megvásárolta az Index.hu-t Spéder Zoltán cégétől, majd a teljes tulajdont átruházta a „Magyar Fejlődés Alapítványra”. Az Index kiadójának új igazgatóságában helyet kapott a Simicska-közeli Nagy Ajtony Csaba is.
2017. március 19. 12:21
Olcsó, hitvány és igen színvonaltalan az, amit műveltek!
2017. március 14. 18:21
Az Egyenesen Kálmán Olgával túlságosan is ismerős, riportalanytól függően ugyanazt az álnaívát vagy smasszert látjuk, mint korábban. A megújulás hiányát lassan már erényként is felfoghatjuk.
2017. március 13. 17:28
Nincs kivételezés se Vonával, se mással. És, hogy ki hogyan szerepel majd 2018-ban, azt nem tudom, mindenesetre a választásig hátralévő másfél évben azon leszek, hogy kiderítsem, mennyi van még ebben a rendszerben. Interjú.
2017. február 22. 13:54
Én korábban és most is azt mérlegeltem szakmai szempontból, hogy ki lesz ott. Nem azt, hogy ki a tulaj, ahogy az ATV-nél sem érdekelt, hogy a Hit Gyülekezete a tulajdonos. Interjú.
2017. február 6. 14:16
Ami velünk és a sajtó egészét érintően mindezeken túl történik, annak már kevésbé van köze Orbán és Simicska közvetlen konfliktusához, a G-naphoz (ha így írják), mint inkább a kormányzat és a társadalom együttműködéséhez.
Orgánum
2017. január 9. 8:06
Tudták, hogy Gajdics Ottó volt a főiskola utolsó KISZ-titkára Nyíregyházán? Hát azt, hogy egy vérző gyerekkéznek köszönheti médiakarrierjét? Hogy egyáltalán nem haragszik Simicska Lajosra, sőt, zseninek tartja? A kormánypárti média egyik fő tartóoszlopával, a Magyar Idők és a Karc FM főszerkesztőjével beszélgettünk, hogy megtudjuk, ki is az ember, akiből tévészereplései alatt leginkább a vértolulás látszik. Ezt egyébként kikéri magának. „Ilyen az orgánumom.”
2017. január 6. 10:09
Az Átlátszó videón foglalta össze, hogy vándoroltak át az állami hirdetések a Simicska-birodalomtól a Habony-Vajna-körhöz.
2016. december 22. 18:42
Milyen hatást váltana ki az ATV balliberális törzsnéző gárdájából Bayer Zsoca barátom?
2016. december 21. 22:27
Rónai Egont is megkereste Simicska Lajos azzal, hogy szerződjön a Hír TV-hez, de marad az ATV-nél – értesült a Mandiner. Rónai nem kommentálta az értesülést.
2016. december 21. 19:13
Most már tudjuk, mi várható a 2018-as választások előtt. A nemzeti oldalt ostorozó „pöröly” áldásos tevékenységét a Hír TV-ben folytatja Alindával együtt.
2016. december 19. 12:40
Szeretném Simicska úr tudomására hozni, hogy kemény fába vágta a fejszéjét.
2016. november 24. 9:25
A média rohadtul átpolitizált, nem csak nálunk, máshol is. Azt kell eldönteni, mi vállalható be ebben a helyzetben. Rajtunk és a rádión nem lehetett érezni se azt, amikor Lajos jóban volt Viktorral, se azt, amikor összeveszett vele. Interjú.
Médialavina
2016. október 28. 8:25
Mi és miért történik a magyar sajtópiacon, és mi jöhet a jövőben? Többek között erről vitáztak a Millenium Intézet konferenciáján, amelyen D. Bányász Gergő (Hír TV), Pető Péter (Népszabadság), Gál J. Zoltán (Vasárnapi Hírek) és Rajcsányi Gellért (Mandiner) vettek részt. Tudósításunk.
Sajtóklub
2016. október 20. 21:54
Hogyan zárt be a Népszabadság? Mit csinál most a felfüggesztett szerkesztőség? Látta-e már bárki élőben Simicska Lajost? Miért morális hullák a baloldali oligarchák? Miért baj, ha csak kormánypárti orgánumok vannak? Gazda Albert, Pető Péter, Tamás Ervin és Gerényi Gábor beszélgettek.
Álhír
2016. október 18. 9:50
Bayer Zsolt kiakadt azon, hogy a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó médiumok is teret adtak annak az álhírnek, miszerint Orbán Viktor nem lesz otthon október 23-án. Szerinte a „mentálisan és intellektuálisan már teljesen leépült szarzsák” Simicska beszólt a szerkesztőségekbe, hogy írják ezt meg.
2016. augusztus 2. 18:50
Hiába a tulajdonosváltás, a Class FM-et a Fideszben továbbra is Simicska rádiójának tartják.
2016. augusztus 1. 18:34
Simicskának az árnyékát is be kell vetni sóval, akkor lesz boldog a Főnök, oszt jónapot.
Rádió
2016. augusztus 1. 12:23
A hvg.hu értesülése szerint a Médiatanács elutasította, hogy a Class FM üzemeltetője újabb öt évre kapjon lehetőséget a sugárzására. A cég korábban Simicska Lajos tulajdonában volt, majd Michael McNutt amerikai üzletember és a Marquard-médiacsoport vásárolta meg tőle. Per jöhet.
2016. július 19. 13:38
A G-nap előtt Lajos többi orgánumához hasonlóan kézi vezérlés zajlott a Lánchíd Rádióban is, a kormányból hetente jártak ki eligazításra. Ennyire hülyék a politikai pártok. Interjú.
2016. június 27. 21:05
Még a múlt héten megvette az Indexet kiadó CEMP-et John Michael McNutt – értesült az Origo. Ő vásárolta meg még májusban a Simicska Lajos és Nyerges Zsolt érdekeltségébe tartozó a Class FM-et. Az Origo szerint a mostani üzlet hátterében Simicska lehet.
Aspiráns
2016. június 21. 17:34
Simicska Lajos egy értekezleten elmondta: az Index nem kerülhet az Orbán-Habony páros irányítása alá – tudta meg az üzletember által tulajdonolt Magyar Nemzet. Konkrétabbat nem mondott, de a sajtóban már pár napja kering, hogy Simicska meg akarja venni az Indexet: sajtóhírek szerint Spéderrel vételi jogot alapító opciós szerződést is kötött korábban.
2016. június 15. 21:01
Simicska az index bekebelezésével folytatja, amit elkezdett. Építi Vona Gábor pártját.
2016. június 15. 9:23
Ha az Indexhez tényleg hozzáférése lehet a Fidesz korábbi nagyvállalkozójának, akkor az megmagyarázza azt is, miért engedi el könnyű kézzel nagy elérésű tömegmédiáit.
2016. június 13. 21:12
A nyomtatott kiadással együtt az online is befejezi működését. Köszönjük, hogy 18 éven át kitartottak lapunk mellett!
Egyetlen kézből sem
2016. június 13. 16:57
A szerkesztőségi bejelentés szerint kedden jelenik meg a Simicska Lajos nevéhez köthető Metropol újság utolsó száma – írja a Népszabadság.
2016. június 9. 18:05
Elég sajátos, hogy a világi fölfogású, a szekularizációt rokonszenvvel néző mérsékelt balközép egyre inkább csak (bár nem kizárólag) egyházi tulajdonú helyeken fejtheti ki a véleményét.
2016. június 8. 8:13
Star Wars-os beköszönő videóban igyekezett pozicionálni magát Andy Vajna rádiója: a szöveg szerint a Rádió 1 legyőzte a sötét „Simi birodalom” erőit, hogy elhozza az „Igazi Mai Slágereket”.
2016. május 24. 9:42
Eladja ingét, gatyáját.
2016. május 24. 8:08
Mi vihette rá az amerikai felet, hogy egy ilyen kétes, de inkább biztos bukó ügyletbe beleszaladjon? Mit kalkulálhat Simicska, hol lesz neki ebből a vélhetően készpénzmozgás nélküli ügyletből előnye?
Bevásárlás
2016. május 23. 16:25
A név marad, a tulajdonos változik: a Sláger Rádió Zrt. megvásárolta a Simicska Lajos érdekkörébe tartozó Class FM országos rádióadót üzemeltető céget. 1998 és 2009 között a Sláger Rádió Zrt. az ország legnagyobb és legsikeresebb rádióját üzemeltette, amelynek 2,2 millió hallgatója volt. A vásárló cég igazgatóságának elnöke elmondta: piaci árat fizettek a cégért.
2016. május 20. 22:00
A Hír TV-nek nem tudok nyilatkozni, nagyon sajnálom.
Lokál
2016. május 13. 10:15
Bár azzal indokolta a BKK a Metropol újságnak a terjesztési bérleti szerződés meg nem hosszabbítását, hogy pályázatot akar kiírni a bérletezésre, mégis pályáztatás nélkül léphet helyébe a Lokál, a Habony Árpád és Győri Tibor tulajdonában lévő Modern Media Group (MMG) napi újságja – írja a Népszabadság.
2016. április 18. 11:14
Az mmonline szerint Simicska Lajos huszonnégy éves fia, Simicska Ádám Lajos lesz a Nemzet Lap- és Könyvkiadó Kft. ügyvezetője. Helyén marad viszont ügyvezetőként a tavaly távozó Liszkay Gábor helyét átvevő Tóth Marianna is.
2016. március 18. 10:15
Egy új törvénytervezet születik arról, hogy a médiavállalatok tulajdonosai ne működtethessenek reklámbevételt termelő kereskedőházakat, ez a tervezet a Népszabadság szerint az RTL Klubot érintheti nagyon érzékenyen. Még a javaslat készítői is azzal indokolták a jogszabályt, hogy az RTL csoport kereskedőháza torzítja a piacot – értesült a Népszabadság.
2016. március 8. 15:54
Azt beszélik a városban, hogy vannak olyan politikai vállalkozók és (számomra ismeretlen) „befolyásos körök”, amelyek avval az ötlettel játszanak, hogy a legközelebbi országgyűlési választásokon a Jobbik, az MSZP és az LMP laza koalíciója legyőzhetné a bajba került Fidesz-KDNP-t.
Rádió
2016. február 15. 8:04
Hétfő reggel elindult a Karc FM: az új rádió vállaltan azokhoz szólna, akik másodjára is a kormányra szavaztak. A rádióban Bayer Zsolt és Huth Gergely is műsort vezet majd. Gajdics Ottó főszerkesztő a Magyar Időknek beszélt arról: van-e köze a rádió elindulásának az Orbán-Simicska háborúhoz.
2016. február 12. 15:04
Eleve ránk sütötték a kormánypárti bélyeget. Nem is vakaródzunk. Hanem büszkén vállaljuk. A célközönségünk a vételkörzetünkben élő kormánypárti szavazók csoportja. Interjú.
2016. február 11. 20:54
Nincs jelentősége annak, hogy mit ír Németországról a magyar sajtó. Interjú.
Átlátszó toplista
2016. február 11. 12:00
Az Átlátszó cikkének címében foglalt két állításból egyik sem igaz: nem Garancsi Istvánhoz köthető cégek nyerték a legtöbb közbeszerzést tavaly, és az Átlátszó toplistája nem a 2015-ös magyarországi közbeszerzési toplista.
2016. február 10. 7:43
A Nemzet olvasása – egyelőre – hivatalosan nincs tiltva, de a nemzeti együttműködés rendszerében azért számon tartják, hogy ki vetemedik rá.
2016. február 6. 12:33
A kormányzati kommunikációért felelős illetékesek mondták meg, mi a heti aktuális pártüzenet, mire készüljünk, mit kell a műsorokba ágyazni, kit hívjunk meg, ki milyen ügyben nyilatkozzon, hol és mit hangsúlyozzunk. Interjú.
TV2
2016. január 25. 13:01
Első fokon elutasította a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága a Simicska Lajoshoz köthető Megapolis Media Zrt. azon kérelmét, hogy jegyezzék be a TV2 Media Group Holdings Kft. tagjaként. Így jelen állás szerint a TV2 Media Group Holdings Kft. tulajdonosai Yvonne Dederick és Simon Zsolt, akik így jogosan adhatták el azt Andy Vajna filmbiztosnak októberben.
2016. január 14. 8:41
A Magyar Nemzettel kapcsolatban a minap azt a tájékoztatást kaptam a házvezetéstől, hogy a Hivatal lemondta a Magyar Nemzetet, így azt a jövőben nem tudják a rendelkezésemre bocsátani.
Nemzetközi eljárás?
2016. január 12. 16:23
A Mahir ügyvédje korábban azt nyilatkozta, hogy a cég milliárdos nemzetközi kártérítési eljárásokat indíthat a főváros ellen, mivel felerészt külföldi tulajdonban áll. A Mahir 50 százalékss német tulajdonosa, az euroAWK ugyanakkor közölte: nem tervezik, hogy nemzetközi bírói fórumhoz fordulnak.
Hadoszlopok
2016. január 12. 11:17
Bár a Fővárosi Törvényszék bejelentette, napokon belül határoznak arról, hogy megtiltják-e az ítélethozatalig a Mahir Cityposter hirdetőoszlopainak bontását, a főváros nem várja meg a döntést: addig is tovább bontják az oszlopokat, és arra hivatkoznak, hogy a felperes előző erre vonatkozó kérelmét is elutasították.
Irónia, polémia
2016. január 11. 16:30
A főváros bizonytalannak tűnő jogi képviselője nem tudta megmondani a Mahir-per hétfői tárgyalásán, hogy pontosan melyik jogszabályt sértette meg a Mahir Cityposter a hirdetőoszlopaival, de hamarosan kiötli. A felperest képviselő Magyar György szerint ez a rosszhiszemű pervitelt súrolja. Magyar hiába hozott látványos példákat, nem mindent sikerült jegyzőkönyvbe vetetnie. Tudósításunk.
2016. január 8. 16:27
Egy drónokkal foglalkozó budapesti cég akkumulátorteszt közben akadt rá a Mahir fővárosi önkormányzat által lebontott és elszállított hirdetőoszlopaira egy kispesti gyártelepen.
2016. január 6. 8:37
A Bazilikánál folytatódott a Mahir és Budapest közötti oszlopháború: Mahir őrei testükkel védik az oszlopokat, amelyeket az önkormányzat munkásai leszerelnének. A hvg.hu videója.
2016. január 6. 7:59
Tulajdonképpen a főtanácsadónak van igaza, ez az egész feslett történet a maga pitiségében biztonsági kockázat.
2016. január 5. 13:32
Alkalmilag egy – ki tudja, pontosan milyen okból – felrúgott kollégiumi barátság, mi több, szövetség fajult odáig (több lépcsőben), hogy az ország szeme láttára komplett bábszínházat vetítenek elénk.
2016. január 4. 3:23
Kocsis Máté vasárnap úgy nyilatkozott: a Fővárosi Önkormányzat a rendőrség segítségét kéri a Mahir hirdetőoszlopainak elbontásával kapcsolatban, mivel a cég akadályozza a bontási munkákat. Hozzátette, hogy új oszlopok felállítására a Mahir Cityposter Kft.-nek semmilyen jogi alapja nincs, hiszen sem érvényes szerződéssel, sem közterület-használati engedéllyel nem rendelkezik.
Vízszintes hengerek
2016. január 3. 14:47
Tovább gyűrűzik az oszlopháború: az Index értesülései szerint a Simicska Lajos tulajdonában álló Mahir Cityposter Kft. vasárnap visszahelyezte a főváros által lebontott hirdetőoszlopokat. A Faktor arról ír, hogy a bíróság elutasította az oszlopok ideiglenes védelmét.
2016. január 2. 18:57
Hiába állított a Mahir Cityposter Kft. biztonsági embereket a cég budapesti hirdetőoszlopaihoz, a hvg.hu videója szerint azokat mégis sorra bontják el.
Ha elmúlik karácsony
2016. január 1. 13:41
Mozgalmasnak ígérkeznek az új esztendő első napjai a fővárosban, amivel Budapest városképe is megváltozik: eltűnnek az utcákról és terekről a hengeres hirdetőoszlopok. A Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó Mahirnak 761 oszlopot kellett volna elbontania december 31-ig, ők azonban ehelyett bíróságon támadták meg a főváros szerződésbontását. A Mandiner értesülései szerint tavasszal tovább csökkenhet a közterületi reklámzaj, mivel olyan szabályozás készül, ami az óriásplakátoktól is megszabadíthatja a várost, vagy legalábbis bizonyos részeit.
Mit olvasunk reggel?
2015. november 30. 10:29
Felülről érkező politikai nyomásra a BKV nem fogja meghosszabbítani a Metropol című ingyenes lappal kötött szerződését – értesült a Népszabadság több forrásból. Újabb font nyílik tehát a Simicska–Fidesz-háborúban.
2015. október 26. 10:04
Simicska Lajos és Fonyó Károly egy kis borsot törhetnek Andy Vajna és megbízói orra alá, jöhetnek még jogászok csapatainak hatalmas hasznot hozó perek is, amelyeket 2023-ban valaki majd megnyer.
2015. október 22. 16:18
Az a férfi, aki asszonyának a születésnapjára nem vesz egy tévét, nos, Andy egy lúzer.
2015. október 21. 19:25
Nem igazán volt képben Andy Vajna szerdán délben: az Indexnek nyilatkozva Fonyó Gergelyként emlegette a TV2-t állítása szerint Vajna előtt megvásárló Fonyó Károlyt, a televízió egyik vezetőjét, Yvonne Dedericket pedig Ildiként.
Szenvedély
2015. október 21. 15:06
Feljelentést tesz az Együtt csalás és gazdasági csalás miatt a TV2 2013-as eladásának ügyében. Úgy véli, az akkori eladások hátterében Simicska Lajos érdekkörei álltak, ezzel pedig túlzott mértékben befolyásolták a médiapiacot. A párt az eset miatt vagyonosodási eljárást is kezdeményez.
Nem lesz ex lex!
2015. október 20. 14:51
„Tényleg sokan vagyunk és talán a morális állapotok nem jobbak. De a tudásszint igen!” – vonja meg az ügyvédi világ fejleményeinek mérlegét Réti László, a Budapesti Ügyvédi Kamara elnöke. Bár a bíróság megsemmisítette a BÜK választási határozatait, a szavazás eredményét még a felperesek sem kérdőjelezték meg – mondta a Mandiner.jognak Réti. A BÜK elnöke beszélt arról is, miért vásárolt a hétezer főt számláló kamara 23 ezer DVD-t, milyen belső hatalmi harcok zajlanak a háttérben, miért nem nyilvánosak az ügyvédi irodák számviteli beszámolói és miért emelkedik szerinte az ügyvédi színvonal. Interjúnk.
2015. október 20. 12:02
A Havas a pályán legutóbbi műsorában a vendégek azt boncolgatták, Vajna- vagy Simicska-érdekeltség lesz-e a TV2.
2015. október 19. 13:42
Az előző rész tartalmából: Zsolt és Yvonne nagyon meglepődnek, mert valaki meg akarja venni a tévéjüket, holott az eredetileg nem is volt eladó.
2015. október 19. 12:41
Ott tartunk, hogy ma már ezt a függést, kitartottságot, vagy adott esetben kitaszítottságot, lassacskán mindenki természetesnek veszi: így megy ez mostanában…
2015. október 18. 10:29
Andy Vajnánál csak a sajtótermékek elenyésző része írja le, hogy a filmbiztos nem üzleti befektetésként, hanem politikai okok miatt, a kormányfő utasítására vagy bíztatására kívánja megvenni a TV2-t.
2015. október 18. 10:05
Ha a TV2 valóban Simicska érdekköréhez kerül, nem pedig Andy Vajnához, az izgalmas kihívás elé állíthatja Hajdú Pétert.
2015. október 16. 14:07
Az Origo értesülései szerint a Fonyó Károly tulajdonában lévő Megapolis Media Zrt. 2014 őszén egymillió euróért szerzett elővásárlási vagy opciós jogot a TV2-re. A hírportál információját Fonyó Károly tulajdonos-ügyvezető sem megerősíteni, sem cáfolni nem kívánta.
2015. október 16. 9:59
A TV2 lassan filmet forgathatna saját magáról. Annyi fordulat történt a napokban a cég körül, hogy azt még egy forgatókönyvíró is megirigyelhetné.
2015. október 16. 8:43
Csatájukban a tévé, annak milliónyi nézője, a sajtó nyilvánossága, szabadsága semmit nem jelent. Mindez nekik csak eszköz.
2015. október 16. 7:27
Andy Vajnán semmi sem múlt. Ő nagyon tudja, hogyan lehet feltűnést kelteni.
2015. október 15. 21:25
A saját adóforintjainkból építik ki a hazugság rendszerét, a fejünk fölött, ellenünk. Ez a TV2 megvásárlásának a sztorija, és semmi vicces nincs benne az első mosolyok után.
Problem?
2015. október 15. 18:37
Meghökkentő hírt tett közzé a Népszabadság. A lap szerint a Simicska Lajos üzleti köréhez tartozó Fonyó Károly csütörtökön bejelentette, kedden megvásárolták a TV2 Media Group Holdings Kft. száz százalékát, amivel a TV2 tévécsatorna tulajdonosaivá váltak. Ugyancsak csütörtökön visszahívták tisztségükből a cégcsoport azon menedzsereit, akik Andy Vajnáékkal írtak alá szerződést. Vajna ezen a napon jelentette be, hogy felvásárolja a csatornát.
Mással kell jóban lenni
2015. október 8. 18:28
Tarr Péter, a Hír TV vezérigazgató-helyettese azt nyilatkozta a Kreatívnak, hogy korábban a kormány kommunikációjáért felelős emberek heti rendszerességgel jártak be eligazítani a vezérkart. Giró-Szász András ezt visszautasította, Lázár János viszont finomabban fogalmazott: szerinte ha volt is ilyen, az a tulajdonos utasítására történt.
2015. október 7. 14:29
Az értekezleteken elmondtam mindenkinek, hogy felejtsék el az öncenzúrát, a régi reflexeket, és próbáljanak meg szabad, független újságíróként viselkedni. Interjú.
2015. október 2. 17:20
Ha most Simicskának van egy olyan szándéka, hogy az elmúlt időszakot kompenzálva például segítse a NER-en kívüliek munkáját, akkor hurrá. Interjú.
2015. szeptember 30. 15:54
Megdöbbenéssel fogadta a Mahir, hogy a Fővárosi Közgyűlés felmondja a velük 2006-ban kötött szerződést. A döntést nem fogadják el, és mivel szerintük „nyilvánvalóan jogszabályba ütközik, egyben bűncselekmény elkövetésének alapos gyanúját is felveti”, ezért jogi útra terelik az ügyet.
2015. szeptember 30. 10:29
Október 31-ei hatállyal felbontja a Mahir Cityposter Kft.-vel kötött szerződést a Fővárosi Közgyűlés, erről a testület szerdai ülésén hozott döntést. A cégnek 60 napja van elbontani a vonatkozó hirdetőoszlopokat.
2015. szeptember 29. 16:44
A Fővárosi Önkormányzat 9 év jogviszony után jöhet rá, hogy súlyosan előnytelen számára az a magállapodás, amit Simicska Lajos reklámcégével 754 hirdetfelület fenntartására kötöttek, eredetileg 25 év időtartamra, ezért fideszes kezdeményezésre szerdán dönthetnek a szerződés felmondásáról – írja a VS.
2015. szeptember 24. 18:21
András! Nem vagy te Honthy Hanna nem vagy te primadonna. Mire fel ez a hisztéria? Nem állapodtatok meg semmiféle időpontban. Egy interjú minimum két ember dolga. Válasz Stumpf Andrásnak.
2015. szeptember 24. 12:01
Aztán már hiába kerestem Simicska Lajost. Írtam neki, semmi válasz. Hívtam is többször. Sosem vette fel.
Médiamigráció
2015. szeptember 16. 17:52
Simicska Lajos februári gecizéséről nincs jó véleménye a Hír TV-hez szerződött Szöllősi Györgyinek, de mint a Mandinernek elmondja, régi-új munkahelyén megvan a szabadsága, hogy akár erről is nyíltan beszéljen. A műsorvezető nagy hibának tartja, ha politikusok bojkottálnak egy csatornát, ám szerinte a Hír TV így is hamarosan az ország legjobb tévéje lesz. Szöllősi hétfőtől vezet majd politikai háttérműsort a csatornán, ám most azt is elárulja, mivel gyakoroltak rá finom nyomást előző munkahelyén, a köztévénél. Interjúnk.
Rövidhullám
2015. szeptember 9. 16:07
Már korábban is tudott volt, hogy Andy Vajna betör a kereskedelmi rádiózás piacára, az azonban csak most derült ki, hogy cégében az a Bakai Mátyás lesz az egyik ügyvezető, aki korábban a Roxy Rádió tulajdonos-ügyvezetője volt, illetve a hajógyári-szigeti Dokk nevű klub tulajdonosa. Utóbbit eladta Vizoviczki Lászlónak.
Ilyen az új
2015. szeptember 1. 9:09
Konzervatív közéleti napilap, húsz oldal, 180 forint. Kicsit keresni kellett az Astoria újságosánál az új kormányközeli napilapot, az újságos se nagyon tudta, miről van szó, végül a Nemzeti Sport alatt, a hirdetési újságok között, messze a közéleti napilapoktól ráleltünk a Magyar Időkre.
2015. augusztus 27. 16:15
Három hónap alatt vásárlói 13,4 százalékát, egy év alatt vásárlói majdnem negyedét veszítette el a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó Magyar Nemzet a MATESZ legfrissebb, második negyedévre vonatkozó adatai szerint.
„Simicska-lap”
2015. augusztus 24. 12:13
Helyreigazítási pert kezdeményez a Magyar Nemzet ellen a Magyar Nemzeti Bank a lap egyik hétfői cikke miatt. A lap szerint nem lépett fel elég szigorúan a jegybank a tisztességtelen feltételeket diktáló autóhitelező társaságokkal szemben. Az MNB szerint ezzel a „a Simicska-lap” téves látszatot kelt.
2015. július 31. 16:48
A Népszava Simicska-közeli forrásból úgy értesült: Simicska Lajos semmilyen gesztust nem tesz Orbán Viktornak, bár egyelőre válaszolni sem kíván az őt az utóbbi időben ért támadásokra.
Médiamogul?
2015. július 30. 9:49
Schmidt Mária, a Terror Háza főigazgatója nemrégiben médiacéget alapított, és érdeklődik a Magyar Telekom tulajdonában álló Origo, valamint a Simicska Lajos tulajdonában lévő Heti Válasz iránt is – értesült a Népszabadság.
2015. július 29. 9:24
A Klubrádióba is befektető Brit Média Befektetési Kft. hónapokkal ezelőtt bejelentkezett a Magyar Telekomnál az Origóért, és most az utolsó körbe is bekerült – írja a Népszabadság. Habony Árpád, Simicska Lajos és az Indexet is kiadó CEMP is az érdeklődök között lehet.
2015. július 2. 8:26
Kovács Gergely, a Magyar Kétfarkú Kutya Párt elnöke azt állítja, hogy a Vastagbőrrel közösen kihelyezett 500 ellenplakátnak azért a Publimontnál vettek helyet, mert nem volt más lehetőségük. A több mint negyvenezer plakáthelyből azonban csak bő ötezer tartozik a céghez.
Vétel-eladás
2015. június 29. 9:12
Eladná az Origó hírportált és az azt működtető céget a Magyar Telekom – írja a Világgazdaság. A lap szerint a lehetséges vevők közt van Habony Árpád médiacége, illetve Simicska Lajos médiakonszernje is.
2015. június 4. 11:38
Amikor nem adnak nekünk interjút, akkor nem nekünk nem adnak interjút, hanem a tisztelt választóik azon rétegét nem tisztelik, akik dacolva minden támadással maguk mögött álltak az utóbbi 5-10 évben.
2015. május 27. 17:23
Igen, szabad vagyok, mert a munkaadóm többé nem fenyeget kirúgással, ha nem akarok leleplező anyagokat gyártani Orbán Ráhelről, és nem kell napirenden tartanom Orbán Viktor nem létező ügynökügyét, ha tudom, hogy az egész csak egy pitiáner bosszú.
2015. május 13. 8:30
Csintalan Sándor szerint a jobboldali médiumok éléről lelkiismereti okokból távozó vezetők korábban hónapokig azt szajkózták, hogy „Orbán egy orosz kém”. Bayer Zsolttal vitáztak az Echo-n.
2015. május 11. 19:33
Amikor ők bajtársiasságról beszélnek, az alatt valójában kritizálhatatlanságot és szervilizmust értenek. Azt várnák, hogy a kritikus jobbos inkább fordítsa el a fejét.
2015. május 11. 17:31
Ami mostanság történik, az maga a pofátlanság, ne kerteljünk: maffiatempó. A hatalom pisztolyként használja a törvényeket.
2015. május 7. 19:04
Sajnálja, hogy nem tud eleget tenni tájékoztatási kötelezettségének, de egy becsületbeli ügy miatt nem nyilatkozik a Hír TV-nek Balog Zoltán. Az emberierőforrás-miniszter azon kapta fel a vizet, hogy Simicska Lajos nekitámadt Orbán Viktornak.
2015. május 7. 15:06
Az interjúdat a Hír24-ben megkönnyeztem. Szólj a Viktornak! Nem kell Paks. Ott van az energiacella. Nem? Vigyázz magadra!
2015. május 4. 16:24
Az ötfős sportrovat minden tagja felmondott a Magyar Nemzetnél – tudta meg a Népszabadság, amely úgy értesül: mind az öt újságíró júniustól a Napi Gazdaságnál folytatja munkáját.
2015. május 4. 7:30
Érdemes-e a nehezen telerakott kosárból száműzni azokat, akik egyébként jobboldali értékrendet vallanak, csak némi távolságtartás, tárgyilagosság szorult beléjük (részben az új helyzetből fakadóan)?
2015. április 23. 21:42
Egész biztos, hogy a hatalom igen rossz néven venné, ha a befolyásos lapot Spéder magának az Antikrisztusnak passzolná át.
2015. április 22. 8:18
Persze, biztos van olyan kormánypárti politikus, aki szerint már az ellenzékiségnek számít, hogy nem tolják majd nagy erővel az összes aktuális kormányzati bullshitet.
2015. április 20. 10:22
Egyáltalán nem merült fel, hogy a Simicska elleni mozgolódás miatt száll be az ESMA-ba. A mi reklámhordozóink, a jelenlegi médiafelületeink, a kandeláberek amúgy sem kifejezetten Simicska médiaportfóliójának konkurenciái. Interjú.
2015. április 18. 16:26
Gyurcsány kottájából játszik a Fidesz – legalábbis a Magyar Nemzet szerint. Egy cikkben sorra vették, hogy az utóbbi időszakban hányszor ütköztek falakba a kormányzat részéről. Azt írják: ilyen utoljára a szocialista kormányok idején történt velük.
Az új Simicska
2015. április 15. 9:04
Pár napja megalapították a Modern Media Group Befektetési és Vagyonkezelő (MMG) Zrt.-t, amelynek fele részben Habony Árpád a tulajdonosa, akire a jelek szerint az új Simicskaként tekint a kormány – írja a Válasz.hu. Az MMG Zrt a Napi Gazdaság székhelyén van bejegyezve.
2015. április 12. 22:16
Meg szeretnénk újítani az N1TV-t, és Magyarországon elsőként beindítani egy olyan internetes televíziót, amely nemcsak videóriportokat közöl, hanem valóban televízióként működik.
2015. április 11. 10:07
A Magyar Nemzet a gecizős incidens után politikailag kifejezetten független orgánumnak tűnik – másképp ugyan hogy vetődött volna fel a nevem?
2015. április 10. 11:05
Felkészül Berki Éden Hotel Krisztián.
2015. április 9. 19:45
Szerintem nem vitás, hogy pompás ötlet volt. Ha egyszer provokátor valaki, akkor provokáljon tényleg.
Mocskolódó blogok
2015. március 25. 20:29
Magyarországon egyre inkább „pártos sajtó” működik, a közmédia feladata pedig az objektivitás és a kormány álláspontjának közvetítése Kövér László szerint. Az Országgyűlés elnöke egy rádióinterjúban leszögezte: nem Simicska Lajos az első számú szereplő. Kövér szerint a blogok a „mocskolódás szabadságát” képviselik, a Népszava pedig revolverlap.
2015. március 21. 11:13
Ez a bojkottügy, ez tudatosan van gerjesztve. Ez most egy manipuláció, de túl lehet élni. Interjú.
2015. március 21. 11:02
A Blikkben vallott fogászati megpróbáltatásairól az ismert jobboldali médiavállalkozó egy budai luxusklinika előtt.
Helyi Téma
2015. március 20. 15:38
A Cink információi szerint nem jelenik meg többé a Helyi Téma. A Vitézy Tamás jobboldali milliárdos lapját kiadó cég, a Théma Lapkiadó Kft. korábban végrehajtás alá került. Az ingyenes lap 2004-ben indult Budapesten, 2012-től kezdve a Magyar Posta kézbesítette szerte az országban.
Mit nem kiván.
2015. március 20. 8:35
Csütörtökön összesen kilencen adták be felmondásukat a Magyar Nemzetnél – értesült a Pesti Srácok. A portál úgy tudja: még többen fontolgatják a felmondást, és egyesek a Napi Gazdaságnál folytathatják, amelyet sajtóértesülések szerint a Magyar Nemzet volt főszerkesztője, Liszkay Gábor fog átvenni a Századvégtől.
2015. március 19. 13:44
Hat évvel ezelőtt politikai döntés született a Széles Gábor-féle médiacsoport (Magyar Hírlap, Echo TV) ellen. Széles nem üzent, nem nyilatkozgatott trágárul Gyurcsány Ferencről, nem hirdetett háborút ellene.
2015. március 18. 7:54
Mindazoknak, akik szerint a kritika csak méltánytalan lehet, ajánlom, hogy tegyék fel maguknak a kérdést: kik azok, akikhez a közkeletű vélekedés alapján úgy viszonyulunk, hogy róluk már csak jót vagy semmit.
2015. március 17. 12:31
A mindennapokban már érződött a Fidesz-bojkott előszele: az utolsó fajsúlyos kormánypárti politikus Szijjártó Péter volt a tévé képernyőjén múlt héten, a többiek folyamatosan mondták le a részvételüket – mondják Hír Tv-s forrásaink. A bojkott és Kövér László Magyar Hírlap-interjúja lehet az oka Rákóczi Péter hírfőszerkesztő távozásának is.
Ellenzéki média
2015. március 17. 8:31
A Fidesz-frakció hétfői zárt ülésén Rogán Antal ismertette Kövér László Magyar Hírlapban megjelent interjúját, melyben a házelnök ellenzéki médiának minősítette a Magyar Nemzetet és a Hír TV-t – írja a Népszabadság. A lap szerint az ülésen azt ajánlották a fideszeseknek, hogy ne nyilatkozzanak ennek a két médiumnak.
2015. március 16. 16:57
Kitűnő szórakozás a politikusok fejére olvasni, miért nem azt csinálják kormányon, de hozzá kell tenni, közmédia terén a Fidesz-kormány sem tesz mást, mint az elődei, legfeljebb (közel) kétharmados hévvel és kevésbé burkolt formában.
Zaj
2015. március 16. 7:02
Kövér László megállapítása rosszindulatról, az elmúlt évtizedekre jellemző beidegződésről, de leginkább a helyzet teljes félreértéséről tanúskodik.
2015. március 5. 11:50
Ezután jött elő az orosz vonal és Paks 2. És Lajos részéről itt hangzott el a második nem. Hogy ez sem pénzügyileg, sem politikailag hosszú távon nem lesz vállalható.
2015. március 5. 8:34
Ami a kormányközeli körök eddigi terveiről kiderült, az a realitások nem megfelelő felméréséről árulkodik.
2015. március 4. 14:05
A reklámadó, hasonlóan a 2010-es kormányváltás után hozott médiatörvényekhez, az Orbán-kormány autoriter hatalmi törekvéseit szolgálja.
2015. március 3. 16:40
Habony és csapata mindenesetre nem bízik az olyan újságokban, tévékben, internetes portálokban, amelyek nem lépnek egyszerre Orbán Viktorral, ezért nem is kapnak rétest estére.
2015. március 3. 9:49
Felkerült a NAV végrehajtás alatt álló cégek listájára a Helyi Témát kiadó cég – írja az Index. Az ingyenes lap februárban ugyan nem jelent meg, de Vitézy Tamás szerint nem fog megszűnni az újság.
2015. február 28. 7:16
Nekem a rádiócskádban azt mondták, nem beszélhetek a leisztingertamásról, mert minden évben elkölt a cégcsoportnál pár százast reklámra...
2015. február 26. 9:42
Páratlanul kigondolt és központi szervezettségű volt az elmúlt években a Simicska által működtetett kormánypárti médiabirodalom – mondta Bátorfy Attila, a kreatív újságírója Friderikusz Sándor műsorában.
Folytatódik a médiaháború?
2015. február 26. 9:02
Visszavonja az Európai Bizottsághoz benyújtott panaszát az RTL-csoport, ha a kormány módosít a reklámadótörvényen és megszünteti az RTL diszkriminálását. Ezt a Népszabadság szerint Thomas Rabe, a Bertelsmann-csoport vezetője mondta Orbán Viktornak. A lapnak Simicska Lajos azt nyilatkozta, hogy ha 5 százalékosra csökkenti a kormány a reklámadót, akkor folytatódni fog a médiaháború.
2015. február 25. 20:08
Elismerte a Célpont stábjával való beszélgetés közben Simicska Lajos, hogy fordulatot várt a médiacsoportja vezetőitől – írja a PestiSrácok, ami szerint a műsor készítőivel tárgyaló vállalkozó keresetlen szavak kíséretében vette tudomásul, hogy végül felmondtak neki.
2015. február 25. 14:30
Ezt megelőzően újságírók ilyen nyilvánvalóan még sosem üzenték meg feltétel nélküli hűségüket a miniszterelnöknek, politikai lojalitásra cserélve az újságírói munkát.
2015. február 25. 9:59
A Hír TV oknyomozó műsorának stábja szánkóval a kézben üzent Simicskának: szerintük „Orbán nem geci”, ezért felmondanak.
Lemondott az elnökségről
2015. február 17. 13:58
A Magyar Nemzeti internetes oldalán megjelent közleményből kiderül: Simicska Lajos február 16-i hatállyal lemondott a Hír TV-ben betöltött igazgatósági tagságáról és a TV elnöke Fonyó Károly lett. Fonyó cége egyúttal részesedést szerzett a Lánchíd Rádióban és a Magyar Nemzet kiadójában is.
2015. február 16. 10:48
A modern invesztitúraharc eldőlni látszik. A kereskedelmi televíziók továbbra is kényük-kedvük szerint rombolhatják a civilizáció többezer éves normáit, az állami média pedig könnyedén monopolizálhatja a közéleti és politikai tájékoztatást.
2015. február 15. 14:28
A miniszterelnök egyre nehezebben tűrte, hogy Simicska hol itt, hol ott árnyékot vet rá, hol innen, hol onnan hallja, hogy beleszól abba is, amihez semmi köze.
2015. február 15. 11:53
A második Orbán-kormány 2010 és 2014 között miért nem pacifikálta a Simicska-féle médiumokat?
Keresettek
2015. február 13. 9:33
A Google Trends adatai szerint múlt péntek óta többeket érdekel Simicska Lajos, mint Orbán Viktor, ez az érdeklődés azonban elsősorban a fővárosra koncentrálódik.
via.hu
2015. február 11. 16:32
Via.hu néven új, az Index és a 444.hu konkurenciájának szánt jobboldali hírportál születhet – tudta meg a Heti Válasz. A lap szerint a portál előkészítésében Habony Árpád is közreműködik.
2015. február 11. 8:54
Az eddigi Fidesz-sajtó megbízhatóan üzemelt ellenzékben is. Sőt, ott épült ki. A közmédiához viszont csak annak van kulcsa, aki kormányon van.
2015. február 11. 8:05
A magyar farizeus sajtó újra megmutatta magát. Szégyenük az idő elteltével halványulhat ugyan, de a pusztító szándék büdöse – kénkövezhetnénk is akár – rajtuk marad.
Vállalhatatlan fordulat
2015. február 10. 13:00
A Pesti Srácok úgy értesült, egymás után szüntetik meg munkaviszonyukat a HírTV műsorvezetői, köztük Kovács Andrea, a csatorna egyik emblematikus arca is. A dolgozók rendkívüli felmondással kívánnak távozni, annak jogi alapját a csatorna „180 fokos fordulatában” látják. Felmondásuk jogi szempontból is nehéz helyzetet teremthet.
2015. február 10. 10:17
Gömbös Gyula Orbán Viktorral ellentétben azért csoportosította át a miniszterelnökségi költségvetést, mert nem olyasmit akart olvasni, ami neki tetszik, hanem olyasmit, ami a potenciális szavazóknak.
2015. február 10. 9:38
Simicska rájött, mi a teendő, de már késő. Olyan médiabirodalmat hozott létre, amely Orbán kiszolgálása nélkül nem életképes.
2015. február 9. 15:11
Tudod, milyen jobboldali sajtó fájna ma legjobban, Lajos?
2015. február 9. 11:41
Miután kiöklendezte magából a csalódását, arról is beszélt: ő nem azért segített politikus barátjának lebontani a diktatúrát, hogy helyette a miniszterelnök másik diktatúrát építsen.
Közérdekű bejelentésre nem védik meg
2015. február 9. 10:58
Közérdekű bejelentés alapján nem lát el a rendőrség személyvédelmi feladatokat – közölte az ORFK a Blikkel, miután egy belvárosi fideszes közérdekű bejelentésben kért rendőrségi védelmet Simicska Lajos számára. Simicska pénteken úgy nyilatkozott a Hír 24-nek, hogy akár merénylet is érheti.
2015. február 9. 10:37
Nem fordult hozzám senki olyan kéréssel, hogy a Magyar Nemzet 180 fokkal változtasson irányvonalán, vagy hogy bármiben is változtasson az értékrendjén.
2015. február 8. 17:01
Aki ismeri a gyáva nyúl játékot, az tudja, hogy mindkét fél arra törekszik, a másik térjen ki előle, de azért mindketten leginkább az összeütközéstől félnek.
2015. február 7. 16:31
Csintalan marad a Lánchíd Rádiónál, mert nincs oka másként tenni. Csintalan szerint „Simicska Lajos nem egy hülye. Konzervatív ember, akinek nagyon erős értékrendje van”.
2015. február 7. 14:50
Az utóbbi időben egyre inkább klasszikus oligarchaként viselkedő Simicska Lajos nagyvállalkozó tegnap világos bizonyságát adta annak, hogy valójában mit gondol a média szerepéről és a sajtószabadságról Magyarországon.
2015. február 7. 14:31
Tényi István, a belvárosi Fidesz tagja vizsgálatot, és szükség esetén rendőri védelmet kért a Budapesti Rendőr-főkapitányságtól Simicska Lajos számára egy közérdekű bejelentésben.
2015. február 7. 14:18
Simicska Lajos azt nyilatkozta a Népszavának, hogy sosem kért olyat az általa tulajdonolt médiumok vezetőitől, hogy támadják Orbán Viktor családját, mivel számára szent a család. Hozzátette: azt sem kérte, hogy Orbán személyét kritizálják. Simicska péntek délután külföldre utazott.
2015. február 7. 12:54
A magyar sajtó sokszínűsége és címgazdagsága alapvető nemzeti érdek, a Magyar Nemzet épp úgy nagy hagyományú, fontos örökségünk, mint a Népszava – gondoljunk bármit is a pillanatnyi tartalmukról.
Médiaháború
2015. február 7. 10:53
Három tekintélyes hírügynökség és több lap is beszámolt a pénteki magyar médiaháborúról, nyilatkozott Krekó Péter és Magyar Kornélia is. Krekó szerint az előző húsz évben nem volt ilyen súlyos ellentét a Fideszben, Magya Kornélia pedig rámutatott, hogy Simicska legalább olyan fontos a magyar politikai életben, mint Orbán.
2015. február 7. 10:24
Abban is biztos vagyok, hogy megannyi Nemzet-munkatársnak semmiféle lelkiismereti problémát nem okozna Orbán Viktor értékalapú kritizálása.
2015. február 7. 9:26
Így lesz hős Simicskából a 444-től a Klubrádión át az indexig, a firkászok közötti legelemibb szakmai szolidaritást meg lehúzzuk a vécén.
2015. február 6. 19:28
Ha az Simicska terve, hogy átállítja a médiabirodalmát baloldalra, az nem fog menni. Olyan média nincs, hogy középen állunk hírben.
2015. február 6. 19:20
Az RTL Híradónak Simicska Lajos elmondta: ő egy dzsungelharcos, aki egész életében háborúzott, és érti, hogy miért mondott le a médiabirodalmának vezetése.
2015. február 6. 18:47
Az kurvára nem volt benne az Orbánnal való szövetkezésben, hogy felépítünk helyette egy másik diktatúrát. Ebben én nem vagyok partner.
2015. február 6. 18:22
Simicska Lajos kinevezte a Hír TV, a Magyar Nemzet, és a Lánchíd Rádió új ügyvezetőjét és főszerkesztőjét, miután péntek délben lelkiismereti okokra hivatkozva a több korábbi vezető felmondott. A Hír TV-t működtető társaság elnöke maga Simicska Lajos lesz.
Nem szabad leírni
2015. február 6. 17:40
A Simicska médiabirodalmából távozó egyik vezető azt mondta a hvg.hu-nak: igaz, hogy Simicskát meglepetésként érte a felmondás, de azért nem szabad őt leírni. Simicska azt kérhette a médiumok munkatársaitól, hogy személyesen Orbán Viktort kezdjék támadni.
2015. február 6. 17:38
Fel kellett hát állni. Hiszen ezek a nagyszerű emberek egy napot se dolgozhatnak egy ilyen kétes-ügyekbe keveredett üzletemberrel. Lelkiismeretük nem engedi.
2015. február 6. 16:38
Tehát megtörtént és a Fidesz nem szemből, egyenesen ment neki a Közgép vezérnek, hanem hátulról támadták meg. Sok mindent elmond ez a rendszerről, a kormányról és lemondottakról.
2015. február 6. 16:21
Gajdics Ottó elhagyta a szerkesztőség épületét, de nem akart nyilatkozni a 444-nek a hirtelen felmondásáról.
2015. február 6. 16:11
A jobboldalon új definíció született: még szorosabban szeretnék a hatalom kebeléhez bújni = lelkiismeret.
2015. február 6. 15:40
Simicska Lajos az Átlátszónak adott interjúban elmondta: a Magyar Nemzet főszerkesztője D. Horváth Gábor lesz, a Hír TV-t pedig ő fogja vezetni.
2015. február 6. 15:28
Innen szép nyerni, Lajos! Nekünk meg elég nehéz eldönteni, hogy kinek ne szurkoljunk.
2015. február 6. 15:11
Ami viszont Simicskának nagyobb gond, hogy papíron a Lánchíd Rádióban és a Magyar Nemzetben is a most lemondott Liszkay Gábornak van többségi tulajdonrésze.
2015. február 6. 15:02
Engem is le lehet lőni. Interjú.
2015. február 6. 14:48
Kirúgok minden orbánistát, aztán kinevezem a helyükre az én embereimet, akiket nem lehet megfélemlíteni meg lefizetni. Interjú.
2015. február 6. 13:54
Média nélkül igen nehéz médiaháborúzni. Egy üres szerkesztőség mindennek nevezhető, de médiának nem.
2015. február 6. 13:36
Miután megírtam ezt a cikket, a Hír TV, Magyar Nemzet és Lánchíd rádió vezetői egy emberként adták be fel- illetve lemondásukat, méghozzá lelkiismereti okok miatt. Nevezettek nagyobb része a barátom. Nem véletlenül. Le a kalappal, Uraim! Respect!
2015. február 6. 13:35
Ne haragudjon, most le kell tennem, mert éppen öltözködöm. Megyek be a laphoz, és mindenkit kirúgok, mert hátba támadtak.
2015. február 6. 13:10
Maga is most olvasta a közleményt, hát én is. Kurvára meglepetésként ért, ezért ha megbocsát, akkor most leteszem, és megpróbálom kideríteni, hogy mi történt.
2015. február 6. 13:04
Magyari Petié a Nemzet, én simán csinálom a Hir TV-t!!!!
2015. február 6. 13:01
A mai nappal a Magyar Nemzet, az MNO, a Hír Televízió és a Lánchíd Rádió alábbi vezetői lelkiismereti okokból benyújtották a fel-, illetve lemondásukat.
Totális
2015. február 6. 12:56
Közleményben jelentette be pénteken Liszkay Gábor, Gajdics Ottó, Élő Gábor, Szikszai Péter, Csermely Péter és Szerető Szabolcs, hogy lelkiismereti okokból benyújtották fel-, illetve lemondásukat. Simicska Lajost meglepte a vezetők távozása.
2015. február 6. 9:49
A kormány az irreálisan magas reklámadó helyett ötszázalékos kulcsot állapít meg – egységesen mindenkire. Vagyis szembe megy azzal a korábbi elvével, hogy a magyar nemzeti tulajdont szeretné erősíteni a multinacionális cégekkel szemben.
2015. február 6. 7:33
Ez a fenyegetés már megint egy olyan dolog, ami eddig elképzelhetetlen volt az újkori Magyarországon. Végigvettük, mi lehet egy totális médiaháború következménye.
2015. február 5. 22:10
Totálissá válhat a médiaháború, ha a kormány valóban bevezeti az RTL-lel való békülés jegyében az ötszázalékos reklámadót, nyilatkozta a Népszavának Simicska Lajos. A tervezett 5 százalékos reklámadóval a kis- és közepes médiacégek fizetnék meg a nagyoktól kieső részt.
2015. január 21. 14:41
A hadüzenetet érthetően magára vette a jobboldalinak, antikommunistának mondott újságírók vagy nyolcvan százaléka. Mindazok, akik az 1997-végi indulás óta a Lajos-birodalomnál dolgoznak.
2015. január 20. 10:37
Különös játszmába kezdett tehát a kedves vezető, amikor kijelölte a közszolgálati médiát, mint üzeneteinek fő továbbítóját.
2015. január 19. 21:05
A hatalom és a propaganda összekapcsolásában most új fejezet kezdődik. A reklámadó már jelezte, hogy a legvisszafogottabb önállóságnak is ára lehet.
2015. január 19. 19:21
Ez egy meglepően őszinte és önleleplező műfaj, és a frankó kíméletlen megmondása nem áll jól, ha fizetett lakájok csinálják.
2015. január 16. 15:36
A változás legnagyobb vesztese – az egész zsibvásárt az adójából fenntartó közönség mellett – nyilvánvalóan a közmédia lesz.
2015. január 16. 10:12
A jelek szerint Orbán Viktor elhiszi, hogy övé az ország, de a terep, amin most éppen játszadozni készül, Simicska Lajosé.
2015. január 15. 19:45
A kormányzati kommunikáció szemszögéből a napi nyomtatott bulvármédia, a magazinpiac, valamint a nagy online hírportálok a meghódítandó terület.
2015. január 15. 10:42
Bármennyire is küzdöttek a jobboldali médiumok a lakájmédia jelző ellen, nagyon úgy tűnik, hogy Orbán Viktor pontosan így tekint rájuk: lakájmédiaként.
2014. december 12. 13:26
Nem a vitát vitatom el kiválasztott médiamunkásaink elől, hanem azt a felelőtlenséget rovom fel nekik, amellyel elbizonytalanítják, netán a bizonytalan – közömbös választói réteg masszájába paszírozzák a tátott szájú honpolgárokat.
2014. november 5. 19:54
Kedves Szanyi Tibor: éld úgy az életedet – mások pénzén, amúgy – ahogy akarod. Egyetlen kérésem van: ne hazudj a Népszaváról.
2014. október 10. 12:12
Egy Orbán–Simicska-konfliktusban szerepet vállaló lapnál nekem valóban nincs semmi keresnivalóm, különösen nincs az erkölcsileg vállalhatatlan oldalon.
2014. szeptember 22. 18:57
Az üzenet elég egyértelmű volt: itt vagyunk, együtt vagyunk, megmutatjuk magunkat, erősek vagyunk, nem félünk. Csapatépítés oligarcha-módra. A lovascentrum avatása viszont nem volt hír a közszolgálati Magyar Távirati Irodának.
2014. szeptember 19. 16:00
Tudom, óvodás-szint a másikra mutogatás. Hol van most az a nagy szolidaritás, amit az origósok kaptak? A Magyar Nemzeteseknek ez nem jár? – beszélik a fórumokon.
2014. szeptember 19. 14:47
Majdnem harminc embert rúg ki a Magyar Nemzet, és még hátra van a Hír TV. Repül a nehéz kő, goes around, comes around. Ki tudja, hol áll meg. Azt tudjuk, hol járt eddig, kiket tarolt le, és kik röptették. Többek közt azok, akiket most eltalált.
2014. szeptember 18. 9:56
A Fidesz a 2010-es második hatalomra kerülése óta minden eszközzel a totális véleménymonopólium kialakítására törekszik.
2014. szeptember 18. 7:44
Ki az, aki a „szörnyűséges” Simicska „Oligarcha” Lajossal szemben a leghatározottabban fellép? Orbán Viktor. Interjú.
2014. szeptember 16. 11:35
A nem-is-volt forradalom tehát eljutott oda, hogy meg akar szabadulni utolsó kötelékétől, a pártot évekig finanszírozó, médiaerejét nagy részben kiépítő s ezért hálát váró gazdasági háttérembereitől.
2014. szeptember 15. 16:16
A Hír TV után a Magyar Nemzetnél is jelentős költségtakarékossági intézkedéseket vezetnek be – írja a Népszabadság. A napilaptól a hírek szerint jobboldali sztárújságírók is távoznak.
Még vitáznak?
2014. szeptember 12. 16:00
A Népszabadság értesüléseivel szemben a Népszava szerint nincs szó kiegyezésről Orbán Viktor és Simicska Lajos között, és arról sem, hogy Simicska eladná médiaérdekeltségeit.
2014. szeptember 12. 9:01
A NOL értesülései szerint közel a kiegyezés Orbán Viktor és Simicska Lajos között. A lap szerint ahhoz, hogy Simicska Lajos megtarthassa gazdasági pozícióit, a médiabirodalmát kellene feláldoznia Habony Árpád és Andy Vajna javára.
2014. augusztus 12. 13:45
A Jobbik megtiltaná, hogy a kormányzat, önkormányzatok, állami cégek közpénzből sikerpropagandát folytassanak. Novák Előd szerint az állami cégeket arra kellene kötelezni, hogy jelentős részben a közmédiában hirdessenek, jelenleg ugyanis „narancsbárók” érdekeltségeibe tartozó reklámügynökségeket juttatnak jelentős közpénzhez.
2014. június 10. 14:20
Engem legjobban az lep meg, hogy mások most mennyire meglepődnek. Pedig nincs itt semmi meglepő. Hibátlanul érvényesül a kormányprogram: folytatják.
2014. június 6. 8:44
Egy rakás tévécsatorna és online média sötétült el egy negyedórára, és ha valakinek nem tűnt volna fel, ezek közt felbukkan Orbán Viktor Saját Médiabirodalmának számos zászlóshajója is.
Befolyás
2014. május 8. 7:06
Immár hetedik éve áll Dirk Gerkens, az RTL Klub vezérigazgatója a magyar média legbefolyásosabb embereit felvonultató lista élén. A Marketing & Média folyóirat által összeállított rangsoron a tavalyi jelentős médiaipari tulajdonosváltások csak kis mértékben éreztették hatásukat.
2014. február 17. 8:54
Másodszor: hogy lehet ilyen elvakultan gyűlölni egy embert? Nevezetesen Gyurcsány Ferencet?
2014. január 10. 10:37
A Népszabadság szúrta ki, hogy július óta már Simicska Lajos a Class FM-et üzemeltető Advenio Zrt. legnagyobb részvényese.
2013. augusztus 26. 11:11
Lesz-e 2014-ben fülkeforradalom a Facebookon? Vagy csak ott lesz? A Twitteren kizárólag Deutsch Tamásnak áll jól a „bajnaizás”, vagy másnak is? Hány szavazatot tud megszerezni az a képviselő, aki véleményvezér lesz a Tumblren, egy blogon, a Twitteren vagy a Facebookon? Obamát tényleg a Facebook-rajongói választották meg újra amerikai elnöknek? A nagy testvér valóban mindenkit figyel és szavazatot gyűjt? A kőszegi Tranzit Fesztiválon az internet és a politika viszonyának tükrében a 2014-es választások tétjéről is szó esett.
2013. augusztus 25. 10:33
Akire nagyon haragszunk, hiába nyer jogi elégtételt, rendezhet gyűjtéseket, ingyenkoncertet, fölkopik az álla (Klubrádió). Egy másikkal mintha érvényesülne az „egy sima, egy fordított” szabálya (ATV).
2013. augusztus 5. 17:20
Kocsis Máté egy talán személyesen Simicska Lajos által írt, totálisan bolond Magyar Nemzet-cikkre hivatkozva ma rátámadt a Sanomára.
2013. július 26. 17:52
Ami a reklámadós rutinparanoia után következik, az már valóban a sztálini idők lapkészítését idézi.
2013. július 24. 23:50
Hosszabb távon az a megfigyelésem, hogy a Népszabadság elképesztően erős szolgalelkűséget produkált bárminő liberális áramlat javára, ugyanakkor a baloldaliságot továbbra is áporodott szutyokként kezeli.
2013. május 27. 12:46
A TV2-re újra szemet vetett az Infocenter, az Antenna Hungáriát visszavenné az állam, Fidesz-közeli vállalkozáshoz kerülhetnek az Axel-Springer megyei lapjai.
2013. március 26. 17:01
Kérdezzük csak meg a Célpont munkatársait: mit csinálnának, ha egy, Simicska Lajost kompromittáló dosszié hullana a postaládájukba?
2013. március 21. 15:55
Ha Bajnai ezredannyira beáll mögém, mint amennyire Lajosék ott vannak a Válasz mögött, akkor a Hősök terén tetováltatom a seggemre a Heti Válasz aktuális címlapját.
2013. február 2. 13:12
Feljelentést tesz hűtlen kezelés miatt a radikális párt. A Jobbik szerint a kormány által tavaly év végén megrendelt IMF-el kapcsolatos óriásplakát-kampány megvalósítása „aránytalanul drága” volt.
2013. január 23. 14:40
A párt szerint a balatonfüredi önkormányzat egyfajta „bújtatott privatizáció” keretében, mindössze évi 15 millió forintért átjátszotta az egyébként évente több mint 100 millió forint nyereséget termelő vitorláskikötőt egy, többek között a Közgépet is magába foglaló konzorciumnak.
2012. november 12. 19:52
Egyetlen javaslat se szól a köztéri hirdetésekről. Ennek pedig oka van, mégpedig: Simicska Lajos.
2012. szeptember 10. 13:40
Kivetette a most megnyílt ARC-kiállítás programjából a rendezvényt támogató, a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó Mahir az egyik plakátot, amely a cég állami megrendeléseit figurázta ki. Egy másik, szintén a Mahir tulajdonosait kifigurázó alkotás maradhatott.
2012. szeptember 7. 15:48
Belenyúlt a pénteken nyíló ARC plakátkiállítás programjába a rendezvény fő támogatója, a Mahir – értesült a hvg.hu. A Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó, köztéri reklámoknak helyet adó társaságnak állítólag az a plakát nem tetszett, amelyik éppen a Simicska-cégek bőséges állami megrendeléseit figurázta ki.
2012. szeptember 4. 12:55
A Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap vezetésének sikerült minden idők talán legröhejesebb közbeszerzési eljárását lefolytatnia.
2012. augusztus 2. 21:31
Nem kéri ki a járókelők véleményét a Metropol; a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó ingyenes napilap rovatában megjelenő megszólalásokat az újságírók találják ki – írja a Kettős Mérce.
2012. július 5. 14:58
A Fidesszel szimpatizáló médiumok gazdagodását taglalja a Kreatív Online. A portál a KIM honlapján közzétett tavalyi üzleti évre vonatkozó beszámolók alapján tudatos médiaépítkezésről ír, illetve közli: a magyar médiapiacon magasnak mondható bevételeket gyűjtöttek be többek között Nyerges és Simicska cégei.
2012. június 29. 9:44
Ha csak olyan állításokat lehetne megfogalmazni a nyilvános közéleti vitákban, amelyek jogi mércével mérve bizonyítottak, akkor nincsen közélet, szabad politikai vita, sajtószabadság.
2012. május 25. 10:45
A reklámpiac és politika soha nem volt teljesen független egymástól. Közismert, hogy a mindenkori kormánypártok előszeretettel „jutalmazták” a hozzájuk közel álló médiavállalatokat.
2012. május 9. 8:22
Felháborítónak tartom, hogy Simicska Lajos csupán a 7.
11.
2012. május 9. 8:17
Ismét Dirk Gerkens vezeti a „Top 50 - A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban” listát, őt a TV2 vezérigazgatója, majd az Axel Springer Budapest ügyvezető igazgatója követi. Simicska Lajos idén hetedik, Szalai Annamária hat helyet csúszott vissza a listán.
2012. március 13. 21:52
Mesterházy szerint Magyarországon nem szabad a magyar sajtó, és bár egyelőre még nem üldöznek, nem lőnek le újságírókat, nem független a média.

összesen: 233 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 következő utolsó