Részletesen kifejtette a versenyhivatal szóvivője, mi a gond az influenszerekkel
A Magyar Reklámszövetség adatai szerint 2023-ban a digitális médiatorta, azaz a digitális reklámokra költött összeg, mintegy 190 milliárd forint volt
Egy ausztrál bank használja fel reklámjában a slágert.
Sok dologtól függ egy ország ismertsége és az is biztos, hogy a nevezetes zenék ehhez sokat tesznek hozzá – írja a kecsup.hu Hangsúlyozták: a Gyöngyhajú lány már sok alkalommal szerzett nemzetközi ismertséget és most is ez történik.
A portál azt írja, hogy egy ausztrál bank használja fel reklámjában a dalt, miközben bemutatja, hogy milyen eseménydús tud lenni az életünk és milyen jó, hogy egy bank minden helyzetben tud segíteni. Gyakorlatilag egy szokásos, érzelmekre ható banki reklámot látunk, amit számukra, magyaroknak az ismerős dal tesz még emberközelibbé, írják.
Kép forrása: Youtube-videó